Oplossen van foutcode 1713: Installatie van vereiste producten voor Microsoft Office mislukt
Om de foutcode 1713 aan te pakken, zijn er meerdere stappen die je kunt volgen:
- Herstart je computer: Een eenvoudige herstart kan soms het probleem verhelpen.
- Schakel antivirussoftware uit: Antivirussoftware kan de installatie van programma's belemmeren. Probeer je antivirus tijdelijk uit te schakelen en installeer Microsoft Office opnieuw.
- Gebruik de Microsoft Office Installatie Probleemoplosser: Microsoft biedt een hulpmiddel genaamd de Microsoft Office Installatie Probleemoplosser die je kan helpen bij installatieproblemen. Je kunt deze tool downloaden van de Microsoft-website en uitvoeren om te zien of het de foutcode 1713 kan oplossen.
- Deïnstalleer en installeer Microsoft Office opnieuw: Als geen van de bovengenoemde stappen werkt, moet je mogelijk Microsoft Office deïnstalleren en opnieuw installeren. Ga hiervoor naar het Configuratiescherm>Programma's en onderdelen, zoek Microsoft Office in de lijst met geïnstalleerde programma's en klik op 'Verwijderen'. Download en installeer daarna Microsoft Office opnieuw.