0

Oplossen van foutcode 1713: Installatie van vereiste producten voor Microsoft Office mislukt

Om de foutcode 1713 aan te pakken, zijn er meerdere stappen die je kunt volgen:

  1. Herstart je computer: Een eenvoudige herstart kan soms het probleem verhelpen.
  2. Schakel antivirussoftware uit: Antivirussoftware kan de installatie van programma's belemmeren. Probeer je antivirus tijdelijk uit te schakelen en installeer Microsoft Office opnieuw.
  3. Gebruik de Microsoft Office Installatie Probleemoplosser: Microsoft biedt een hulpmiddel genaamd de Microsoft Office Installatie Probleemoplosser die je kan helpen bij installatieproblemen. Je kunt deze tool downloaden van de Microsoft-website en uitvoeren om te zien of het de foutcode 1713 kan oplossen.
  4. Deïnstalleer en installeer Microsoft Office opnieuw: Als geen van de bovengenoemde stappen werkt, moet je mogelijk Microsoft Office deïnstalleren en opnieuw installeren. Ga hiervoor naar het Configuratiescherm>Programma's en onderdelen, zoek Microsoft Office in de lijst met geïnstalleerde programma's en klik op 'Verwijderen'. Download en installeer daarna Microsoft Office opnieuw.

Bekijk de feedback van onze tevreden klanten.

Wij zetten ons in voor uw succes, en hun verhalen laten zien waarom wij de betrouwbare bron zijn voor Microsoft-licenties.