0

Hoe de foutcode 0-1028 op te lossen: Office-installatie ondervond een fout

Om de foutcode 0-1028 op te lossen, kunt u de volgende stappen volgen:

  1. Herstart uw computer en probeer Office opnieuw te installeren.
  2. Controleer uw internetverbinding en zorg ervoor dat deze stabiel is. Een zwakke of onstabiele internetverbinding kan installatiefouten veroorzaken.
  3. Schakel tijdelijk eventuele antivirus- of firewallsoftware uit en probeer Office opnieuw te installeren. Soms kunnen deze beveiligingsprogramma's het installatieproces verstoren.
  4. Wis de cache en cookies van uw browser. Dit kan helpen om problemen met de installatiebestanden op te lossen.
  5. Gebruik de Microsoft Support and Recovery Assistant-tool om problemen met uw Office-installatie te diagnosticeren en op te lossen.
  6. Als geen van de bovenstaande stappen werkt, probeer dan eerdere versies van Office te deïnstalleren en installeer vervolgens de nieuwste versie opnieuw.

Bekijk de feedback van onze tevreden klanten.

Wij zetten ons in voor uw succes, en hun verhalen laten zien waarom wij de betrouwbare bron zijn voor Microsoft-licenties.