Hoe de foutcode 0-1022 op te lossen: Office 2016 installatie vereist herstel
Volg deze stappen om foutcode 0-1022 op te lossen bij het installeren van Office 2016:
- Herstart uw computer en probeer de installatie opnieuw. Een eenvoudige herstart kan vaak het probleem oplossen.
- Controleer uw internetverbinding. Zorg ervoor dat u een stabiele internetverbinding heeft en probeer de installatie opnieuw.
- Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit. Antivirussoftware kan soms de installatie verstoren. Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit en probeer de installatie opnieuw.
- Gebruik het Office de-installatiegereedschap. Als u een eerdere versie van Office op uw computer heeft geïnstalleerd, gebruik dan het Office de-installatiegereedschap om deze volledig te verwijderen voordat u Office 2016 installeert.
- Herstel Office 2016. Als de installatie mislukt, probeer dan Office 2016 te herstellen. Ga naar Configuratiescherm > Programma's en onderdelen > Microsoft Office 2016 > Wijzigen > Herstellen.
- Gebruik de Microsoft Support en Herstelassistent. Als geen van de bovenstaande stappen werkt, gebruik dan de Microsoft Support en Herstelassistent om het probleem te diagnosticeren en op te lossen.