0

Hoe de foutcode 0x800f0923 op te lossen: De bronbestanden konden niet worden gedownload in Windows Server 2016

Er zijn verschillende stappen die u kunt nemen om de foutcode 0x800f0923 in Windows Server 2016 op te lossen:

  1. Controleer uw internetverbinding: Zorg ervoor dat uw server is verbonden met het internet en dat er geen verbindingsproblemen zijn.
  2. Schakel antivirussoftware van derden uit: Antivirussoftware van derden kan soms het installatieproces verstoren. Schakel tijdelijk eventuele antivirussoftware uit en kijk of dit het probleem oplost.
  3. Voer de Windows Update-probleemoplosser uit: Windows Server 2016 heeft een ingebouwde probleemoplosser die problemen met Windows Update kan identificeren en oplossen. Om de probleemoplosser uit te voeren, ga naar Instellingen > Update & Beveiliging > Problemen oplossen > Windows Update.
  4. Controleer uw firewallinstellingen: Controleer of uw firewall de Windows Update-service niet blokkeert. U moet mogelijk een uitzondering toevoegen aan uw firewallinstellingen om Windows Update te laten downloaden en installeren.
  5. Handmatig de update downloaden en installeren: Als niets anders werkt, kunt u proberen de update handmatig te downloaden en te installeren vanuit de Microsoft Update Catalogus. Ga hiervoor naar de Microsoft Update Catalogus-website, zoek naar de benodigde update en download deze. Voer vervolgens het gedownloade bestand uit om de update te installeren.

Bekijk de feedback van onze tevreden klanten.

Wij zetten ons in voor uw succes, en hun verhalen laten zien waarom wij de betrouwbare bron zijn voor Microsoft-licenties.